Makelaardij

Uw woning verkopen begint met een woningopname door ons in samenwerking met een NVM/LVM taxateur. Wij komen bij u langs en inventariseren uw woning, maken de foto´s en de aanbiedingstekst van uw huis.

Wij bepalen in overleg met u de woningpresentatie, verkoopverwachtingen, vraagprijsstrategie en de inzet van promotiemiddelen om uw huis te verkopen. Uw huis wordt hierna prominent op alle voorkomende woningsites zoals bv. Funda gepresenteerd en onder de aandacht gebracht door inzet van ´Te koop´ bord. Het verkopen van uw huis gaat echt van start!

Een geïnteresseerde vraagt een bezichtiging aan. Wij stellen u direct op de hoogte van de belangstelling. U plant de bezichtiging in wanneer het u en de geïnteresseerde uitkomt. Na de bezichtiging verstuurt u snel een mail naar ons kantoor en met een kort verslag van de bezichtiging. Brengt de geïnteresseerde vervolgens een bod uit? Dan gaan wij namens u aan de slag met de onderhandelingen.

Na een succesvolle onderhandeling over uw huis is er overeenstemming bereikt over prijs, datum van oplevering en eventuele voorwaarden. Wij stellen op zorgvuldige wijze de koop–overeenkomst op. Zo worden de gemaakte afspraken schriftelijk bevestigd. Nadat de ontbindende voorwaarden financiering verlopen zijn is uw huis definitief verkocht. Uw huis op Funda wordt verwijderd. Tot aan de overdracht van uw woning blijven wij uw aanspreekpunt.

Voor deze dienst betaalt u eenmalig € 950,-- op voorhand en daarnaast betaalt u aan Funda de kosten van een basisplaatsing en deze bedragen thans € 225,-- per jaar.